תקנון רכישת מוצרים

  1. כללי
    • חברת אמריקן סליפ מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים על פי הזמנתם האישית.
      כל המוצרים ותמונותיהם המופיעים באתר הינם בלעדיים, ואין זכות לשימוש לכל גורם שאינו מטעם החברה וללא אישור החברה.
    • התמונות שמופיעות בכל הקטגוריות והמוצרים שבאתר וצבעי הבדים הינם להמחשה בלבד.
    • תיתכן סטייה בגדלי המוצרים של עד כ- 3%.
    • לעתים חלק מן המוצרים לא יהיו במלאי ולא ניתן יהיה לרכשם. במקרה בו, עקב טעות ו/או רכישה במקביל על ידי משתמשים אחרים, מוצר אותו הזמנת לא יהיה במלאי, החברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.
  2. הזמנה
    • לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.
    • רק לאחר קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תכנס העסקה אל הפועל והחברה תפעל לספק לך את המוצרים בהתאם ובכפוף להימצאות המוצר במלאי ולמדיניות אספקת המוצרים.
    • למען הסר ספק יובהר, כי בכל מקרה בו יחול שיבוש ו/או טעות בביצוע ההזמנה, בכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה ולא תחויב בגין הזמנה שבוטלה.
    • אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.
  3. תשלום
    • המחירים כוללים מע”מ.
    • החיוב בגין הזמנת המוצרים יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול.
    • ניתן לשלם בגין המוצרים שהזמנת בדרכים הבאות:
    • כרטיס אשראי תקף מאחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
    • תשלום בכרטיס האשראי בטלפון.
    • פרטי אשראי באמצעות הפקס’.
  4. אספקה
    • המוצרים אשר הזמנתם אושרה ובוצעה בפועל, יסופקו באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית מטעם החברה. למען הסר ספר מובהר בזאת, כי החברה אינה אחרית על נזקים או שיבושים בכול התהליך ההובלה פרט למצב בו המוצר נפגע. במקרה זה בלבד תהיה החברה אחראית ותשלח מוצר חדש או לחילופין תתקן את המוצר. לפי שיקול דעת החברה הבלעדי.
    • מחיר ההובלה הנקוב במעמד הרכישה באתר מתייחס למוצר אחד בלבד. דמי המשלוח כוללים, בין היתר, את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח.
    • מחיר ההובלה הנקוב מתייחס להובלות מחיפה ועד אשדוד עד קומה שלישית. זמן אספקה עד 14 ימי עסקים.
    • אספקה מערבית / מזרחית / צפונית לחיפה, דרומית / מערבית / מזרחית לאשדוד – זמן אספקה תוך 21 ימי עסקים.
    • אספקה צפונית / מזרחית לצפת, דרומית / מזרחית לבאר שבע בתוספת של 199 ₪ לכל מוצר.
    • אספקה צפונית / מזרחית לצפת, דרומית / מזרחית לבאר שבע זמן אספקה תוך 30 ימי עסקים.
    • אספקה אל מחוץ לתחומי הקו הירוק תתומחר באופן אישי על ידי שרות הלקוחות בטרם אישור וביצוע העסקה. זמן אספקה עד 30 ימי עסקים.
    • אספקה מעל קומה שלישית, או במקרה בו אין מעלית או במקרה בו המוצר אינו נכנס למעלית, תחויב בעלות נוספת של 50 ₪ בגין כל מוצר.
    • במידה ועל פי החלטת המוביל, לפי שיקול דעתו הבלעדי, יש צורך בשימוש במנוף, עלות המונף תוטל על הלקוח, בנוסף לדמי המשלוח.
    • על הלקוח לבדוק היטב באם המוצר/ים נכנס/ים לדירה ו/או לבית והתאמתם במקום המיועד לו. במידה והמוצר/ים לא יכנסו לבית ו/או לחדר המיועד, הובלת המוצרים חזרה לחברה הינה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד, כמו גם החלפת המוצר למידה אחרת, יישא הלקוח בהפרשי מחיר כמו גם הפסד כספי שנגרם לחברה.
    • במידה והלקוח איננו נמצא בביתו בשעות שנקבעו לו, בתאום שנעשה עמו מראש, מכול סיבה שהיא, יחויב הלקוח עבור הובלה נוספת.
    • הלקוח יכול לאסוף את המוצר בעצמו מהחנות בתאום מראש עם שרות הלקוחות. זמן אספקה עד 14 ימי עסקים. מובהר בזאת, כי במקרה של איסוף עצמי על ידי הלקוח, אין החברה אחראית על כל נזק שנגרם למוצר או לאמצעי ההובלה של הלקוח.

 

  1. אחריות
    • המוצרים מוצגים בתום לב. החברה תישא באחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, בכל הנוגע לפרטים האמורים בכתב האחריות לגבי כל מוצר לגופו. לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
  2. ביטול עסקה
    • ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם באמצעות פנייה לשרות הלקוחות של החברה. ביטול מוצרים יתאפשר אך ורק כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם כל שימוש.
    • במקרה של ביטול העסקה, החברה תחייב את הלקוח בהוצאות איסוף המוצר מבית הלקוח ובדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם, בהתאם להוראות הדין.
    • מובהר בזאת, כי לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר אשר יוצר במידה או בדגם לא סטנדרטי ו/או שבוצעו בו שדרוגים מכול סוג ו/או שיוצר לפי בקשה מיוחדת.